Pirkinių krepšelis  

 prekių krepšelyje: 0

+370 61720713

 Darbo dienomis: 10 - 17

Įėjimas klientams
prisijungimo vardas 
slaptažodis 
Pamiršote slaptažodį?
 
  išplėstinė paieška
prekių kategorijos:
 Naujienos
 GAURA Luxury
 Gaura Gold
 Vėriniai
 Auskarai
 Apyrankės
 Žiedai
 Pakabukai
 Sagės
 Mix- dizainas
 Mix- dizainas apyrankės
 Mix- dizainas auskarai
 Dovanų rinkinys
 Dovanų dėžutės
 Dovanų kuponas
 Kojų apyrankė
 Vaikams
 
Terminologija
Parduotuvė - internetinė parduotuvė adresu www.ellexa.lt
Parduotuvės pašto adresas -Ellexa.lt, Žalvarnių g. 10, Domeikavos k., Kauno raj., LT-54358, Lietuva
Klientas -asmuo besilankantis parduotuvėje
Prekė -gaminys, kurio pavyzdys pristatomas parduotuvėje
Užsakymas - suformuotas ir pateiktas vykdyti Kliento prekių, pasirinktų parduotuvėje, krepšelis
Kliento paskyra - užsiregistravusio parduotuvėje Kliento valdymo panelis
Pristatymo tarnyba -įmonė, pristatanti Kliento užsakymą
Užsakymo statusas -užsakymo atributas, leidžiantis Klientui gauti informaciją apie užsakymo stadiją esamu momentu
Atgalinio ryšio forma -galimybė Klientui specialia forma išsiųsti elektroninį pranešimą parduotuvei (laiškus, pareiškimus, pretenzijas ir t.t.) adresu http://ellexa.lt/lt/Kontaktai

Užpildęs užsakymą parduotuvėje, Klientas sutinka su žemiau esančiomis nuostatomis:
  1. Prekės pavyzdys
    1. Sutinka, kad prekės pavyzdys yra fotografija parduotuvėje, prekės aprašyme.
  2. Prekės užsakymas ir apmokėjimas
    1. Užsakymas formuojamas parduotuvėje „online“ rėžime.
    2. Užsakymo statusą Klientas gali stebėti skiltyje „Mano užsakymai“ savo paskyroje.
    3. Užsakymas, kuris buvo apmokėtas darbo dieną iki 15:00, apdorojamas ir perduodamas pristatymo tarnybai tą pačią darbo dieną.
    4. Užsakymas, apmokėtas po 15:00, taip pat išeiginę ir šventinę dieną, apdorojamas ir perduodamas pristatymo tarnybai sekančią darbo dieną.
    5. Užsakymas, kuris nebuvo apmokėtas per 7 kalendorines dienas, anuliuojasi.
  3. Kliento duomenys ir konfidencialumas
    1. Klientas įpareigotas nurodyti teisingus duomenis registruojantis ir formuojant užsakymą:
      • vardas
      • pavardė
      • kontaktinis telefono numeris, esant būtinybei miesto kodas
      • elektroninio pašto adresas
      • prekės pristatymo pašto adresas, įskaitant pašto indeksą
    2. Klientas pats prisiima atsakomybę dėl problemų, susijusių su užsakymų pristatymu neteisingai nurodytais Kliento duomenimis.
    3. Visi Kliento parduotuvei nurodyti asmeniniai duomenys yra konfidenciali informacija, kuri negali būti perduota tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, išskyrus išimtinius atvejus, susijusiais su nevisišku užsakymo įvykdymu, perduodant būtinus duomenis pristatymo tarnybai. Taip pat Europos Sąjungos įstatymų numatyta tvarka.
    4. Parduotuvė pasilieka sau teisę naudoti slapukus (Cookie), kurie skirti naudotojo patogumui ir parduotuvės funkcionavimo gerinimui.
  4. Kliento prekės grąžinimas 14 dienų bėgyje
    1. Europos Sąjungoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka, Klientas po prekės gavimo, turi teisę grąžinti prekę 14 (keturiolikos) dienų bėgyje, nenurodęs priežasčių. Norėdamas atsisakyti gautos prekės Klientas turi pranešti parduotuvei 14 (keturiolikos) dienų bėgyje nuo prekės gavimo momento:
      • laišku parduotuvės pašto adresu
      • arba Atgalinio ryšio forma
    2. Klientas įsipareigoja 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų bėgyje, po prekės gavimo, grąžinti prekę parduotuvei jos pašto adresu, naudojantis pašto tarnyba.
    3. Parduotuvė grąžina piniginę sumą sumokėtą už prekę (įskaitant ir pašto išlaidas, susijusias su prekės siuntimu Klientui) į Kliento sąskaitą (iš kurios buvo apmokėta už prekę), ne vėliau nei per 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų, po pranešimo apie prekės grąžinimą.
    4. Visas prekės grąžinimo išlaidas, iki 10 (dešimt) eurų, apmoka Klientas.
    5. Klientas prekės atsisakyti negali ir prekė atgal nepriimama, jei Kliento užsakyta prekė buvo pagaminta pagal Kliento reikalavimus ir/arba tai atitinka Kliento nurodytas sąlygas.
    6. Grąžinta prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje su originaliu žymėjimu.
  5. Parduotuvės atsisakymas įvykdyti užsakymą
    1. Parduotuvė turi teisę be jokių sankcijų nepildyti Kliento užsakymo šiais atvejais:
      • Sandėlyje nėra Kliento užsakytos prekės
      • Klientas neatitinka sąlygų, nurodytų „1.“ punkte, skyriuje „VIII Atsakomybė“
    2. Jeigu parduotuvė negali įvykdyti užsakymo, Klientas apie tai nedelsiant informuojamas.
    3. Parduotuvė turi teisę Klientui pasiūlyti alternatyvą jo pasirinktai prekei.
    4. Jeigu Klientas nesutinka su alternatyva jo pasirinktai prekei, o užsakymas jau apmokėtas, parduotuvė Klientui grąžina visus už prekę sumokėtus pinigus, įskaitant prekės pristatymo išlaidas į Kliento sąskaitą (iš kurios Klientas mokėjo už prekę) nedelsiant, bet ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nuo to momento kai parduotuvė sužino, jog užsakymo įvykdyti negali.
  6. Teisė pareikšti pretenzijas
    1. Parduotuvė prisiima atsakomybę jei prekė neatitinka tos, kurią Klientas užsakė naudojantis internetine parduotuve ir/arba tuo atveju, jei Klientui išsiųsta prekė turi defektų.
      Jei Klientui išsiųsta prekė neatitinka tos, kurią Klientas užsakė naudojantis internetine parduotuve arba tuo atveju, jei turi defektų, Klientas turi teisę pateikti pretenzijas parduotuvei, pretenzijų pateikimo terminas yra 2 (du) metai nuo prekės gavimo dienos.
    2. Pretenzijų teikimo tvarka:
      1. Klientas informuoja parduotuvę apie aplinkybes, aprašytas šio skyriaus „1.“ punkte, ne vėliau nei 2 (dviejų) mėnesių bėgyje po pretenzijų pateikimo termino baigties.
        Jeigu, išskirtiniais atvejais, Europos Sąjungos įstatymai numato vėlesnį terminą pretenzijoms teikti, tai šiais atvejais Klientas turi teisę teikti pretenzijas parduotuvei ir vėlesniame laikotarpyje, kaip tai numato Europos Sąjungos įstatymai;
      2. Klientas grąžina prekę parduotuvei, tačiau prekės išsiuntimo data turi būti ne vėliau nei per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po pretenzijų pateikimo;
      3. Parduotuvė atlieka nemokamą prekės remontą;
      4. Jeigu remontas neįmanomas, parduotuvė vykdo prekės keitimą;
      5. Jeigu remontas ir keitimas neįmanomi, parduotuvė grąžina Klientui visą už prekę sumokėtą sumą;
      6. Pardavėjas padengia visas Prekių siuntimo išlaidas, įskaitant Prekių pristatymo išlaidas ir Kliento prekių pristatymo išlaidas už Prekių grąžinimą, susijusias su Prekės taisymu, keitimu ar galutiniu grąžinimu jei prekė yra nekokybiška.
      7. Jeigu remontas ir/arba keitimas nesėkmingi, parduotuvė nepanaikino prekės defektų laiku, prekės remontas ar keitimas Klientui sukėlė nepatogumų, jis turi teisę reikalauti sumažinti prekės kainą arba grąžinti visą už prekę sumokėtą sumą, įskaitant prekės pristatymo kainą ir pašto išlaidas grąžinant prekę.
      8. Visos parduotuvės grąžintinos pinigų sumos Klientui, išmokamos į Kliento sąskaitą (iš kurios Klientas mokėjo už prekę) nedelsiant, bet ne ilgiau nei 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų bėgyje nuo Kliento prekės grąžinimo parduotuvei dienos, su sąlyga ar Klientas laikėsi visų prekės grąžinimo nuostatų.
    3. Parduotuvė neprisiima atsakomybės ir papildomų išlaidų dėl prekės defektų, kurie susiformavo dėl netinkamo naudojimo arba priežiūros ar yra pažeisti paties Kliento.
    4. Prekės grąžinimas remontui ar keitimui, taip pat galutinis prekės grąžinimas vykdomas Kliento per iš anksto sutartą pristatymo tarnybą, parduotuvės pašto adresu.
  7. Prekės pristatymas ir pristatymo tarnybos
    1. Prekės pristatymas vykdomas pristatymo tarnybų, Kliento pasirinktų formuojant užsakymą, pagalba ir sąlygomis.
    2. Parduotuvė neatsako už pristatymo tarnybų darbą ir paslaugų kokybę.
    3. Dėl operatyvaus užsakymo įvykdymo parduotuvė naudojasi visais preinamais sandėliais, taip pat ir ne Lietuvoje.
    4. Prekės grąžinimas remontui, keitimui ar galutinis grąžinimas visada vykdomas parduotuvės adresu, nepriklausomai iš kokio sandėlio prekė buvo išsiųsta.
  8. Atsakomybė
    1. Vykdydamas kokius nors veiksmus internetinėje parduotuvėje, Klientas patvirtina, kad:
      1. jis yra veiksnus, pasiturintis, pilnametis fizinis asmuo arba juridinis asmuo ir jo atstovas, turintis visas teises naudotis šio juridinio asmens internetine parduotuve;
      2. jis atitinka visas naudojimosi parduotuve sąlygas;
    2. Parduotuvės atsakomybė, bet kokiu atveju apibrėžiama Kliento užsakymo suma.
    3. Prekių pardavimas, siuntimas ir sąskaitų išrašymas parduotuvėje vykdomas įmonės: Ellexa Group OÜ, Reg. nr.: 14322121, Paldiski mnt. 157-48, 13518 Talinas, Estija. Grąžinimai priimami š: Ellexa.lt, Žalvarnių g. 10, Domeikavos k., Kauno raj., LT-54358, Lietuva.
    4. Be raštiško parduotuvės patvirtinimo, pilnas arba dalinis turinio, esančio pardavėjo internetinėje parduotuvėje naudojimas uždraustas.
    5. Parduotuvė pasilieka sau teisę, vienašališkai keisti ir pildyti galiojantį reglamentą ir/arba prekių kainas internetinėje parduotuvėje, publikuodamas pakeistą versiją reglamento ir/arba prekių kainas internetinėje parduotuvėje, be išankstinio įspėjimo.
    6. Esamas reglamentas ir/arba prekių kainos galioja nuo publikavimo pradžios, iki naujos versijos reglamento ir/arba prekių kainų internetinėje parduotuvėje paskelbimo.
    7. Jeigu Kliento užsakymas suformuotas iki naujo reglamento parduotuvėje įsigaliojimo momento, šiam užsakymui taikomi tuo momentu galiojantis reglamentas ir/arba prekių kainos parduotuvėje.
    8. Pirkėjas, spręsdamas pardavėjo ir vartotojo ginčus, turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka (CK 6.2287str. 16 p ). Pirkėjas gali ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo padarymo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų raštu atsakyti į Pirkėjo reikalavimus. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartotojų ginčus ne teismo tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.) arba į teismą.
    9. Pirkėjas taip pat turi teisę pateikti prašymus ar skundus elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
    10. Klausimai, nereguliuojami galiojančio reglamento (tame tarpe ne tik klausimai dėl reglamento keitimo), pardavėjo ir Kliento aptariami vadovaujantis Estijos Respublikos ir Europos Sąjungos įstatymų numatyta tvarka.
    11. Ginčai, kurių nepavyksta išspręsti derybomis, sprendžiami Harju apygardos teisme Taline, Estijoje.



Informacija:
 Apie įmonę
 Kokybė
 Garantijos
 Apmokėjimas ir pristatymas
 DUK (klausimai ir atsakymai)
 Registracija
 Kontaktas
14 DIENŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA 
 
Copyright © 2008-2024